:)

Igår va jag och Emma med Frida. Först så va jag och splelade fotboll med Amanda på lonne. Sen kom Emma, Frida, Tobbe och Ludde. Så då spelade vi match. Hehe även om det inte va så jätte varmt ute så höll i på att svättas ihjäl så när vi hade spelat klart for vi och badade.
 
Frida och Emma Foto: Ida Lindberg

 HAHA jag som kommer upp efter att jag hade kännt att det va iskallt!! Foto: Emma Lindberg

Efter badet så bakade jag chokladmuffins och Emma målade franskmanikyr på Frida.
  Foto: Ida Lindberg

Efter att muffinsarna va klara såg vi på gammla top model avsnitt. Hehe. Sen åkte Tobbe och Frida hem.

Efter middagen så for jag och Emma ut och red. Jag red dressyr med Cattis. Hehe och gjorde ryttarmärke 2 dressyren till "My Cool" hehe. Sen kom Frida igen för dom skulle hämta Tobbe som hade varitnute med Ludde och fiskat. Då fikade vi och kollade på alla bilder som jag har tagit i sommmar. Vi srkattade ganska mycket.

I dag ´har jag varit på stan med Mikkan. Jag köpte bara ett didem. Men Mikkan köpte massa kläder. När dom skulle skjutsa hem mej från Mikkan så åkte vi en jätte cool "bil" den hade bara tre hjul.

I morgon ska jag, Emma och Frida sälja kläder m.m på en loppis. Tjäna pengar!!!!

SES

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0