Julavslutningen..

Igår fick vi äntligen jullov. Vi började kl 09.45 och slutade kl 11.30, de känndes inte så värt att komma men vi fick i alla fall betygen och godis. Jag fick ganska bra betyg. Sen när jag kom hem så packade jag mina kläder m.m och gick till Amanda. Hon fixade håret på mej, Mikkan, Nell och Solveig. Alla vart fiiina. Sen så skulle vi vara på e4:an kl. 18.00 eller senast 18.30..

När vi kom dit så gick vi upp till discot och pratade me några kompisar och sen så dansade vi lite. Sen va de elevshow DEN ÄGDE. Efter de gick vi ner och tog lite dricka sen träffade vi typ alla i våran klass. Gissa vad om gjorde?? Dom satt och spelade alfapet haha. Sen kom några av dom upp och typ "dansade" haha. Sen var de lärarshow. Den va inte så jätte kul. Sen va allt slut för 7:orna som gick och hämtade jackor. Medans dom gjorde de så va de fortfarande disco för 8:orna och 9:orna. Och då hädde dom jätte mkt rök ur rök maskinen och plötsligt började brandalarmet att tjuta men de va bara för att de hade kommit så mkt rök. Efter de for vi hem. Den här julavslutningen va roligare än förra året.

Kommentarer
Postat av: AManda

va serri tyckte du den va roligare i år!!!:O hihi okej mne det var ändå inte så tråkig men men....

2008-12-19 @ 18:31:08
Postat av: Hanna

Heey Ida, jag har enmansrätt på att göra sminkningar på dig! Du skulle ha ringt! :O ;)

2008-12-20 @ 15:57:14
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0