Måndag

Hejhej

Det var ett tag sen jag skrev men jag ha inte orkat vara inne. I lördags så va jag i stan på dagen, då köpte jag två tröjjor och massa julklappar. 
en av tröjjorna.  

och den andra

så va vi bortbjudna på middag hos Sanna. Det var jätte kul där. God middag osv.

Idag så hade våran klass bara två lektioner, slöjd och idrott. Vi fick veta våra betyg i dom ämnena. Jag blev nöjd med båda.  Sen efter slöjden så fick vi sluta så jag kunde åka med tolvan hem.

När jag kom hem så åt jag lunch och sen såg jag ett avsnitt av one tree hill. Hehe de ä jätte bra.

I kväll ska jag kanske vara med Amanda om inte de blir de så kanske jag ska fara ut med hästarna.

LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR till torsdag den dagen blir ungefär så här:

09.45 spela spel med klassen + få resten av betygen
11.15 slut på skola
12.30 hem och hämta kläderna till kvällen sen direkt till Amanda där vi ska göra oss i ordning
18.00-22.30 julshow för skolan

De ska bli jätte kul jag ska ha en klänning som jag fick när jag fyllde år. Hoppas de blir en bra kväll.
det är den här klänningen ja ska ha

jaja nu ska jag gå

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0