Fredag

Äntligen är de fredag. Vi slutade 12! De är bäst, på måndag har jag bara en lektion (slöjd) för först ha vi sovmorgon och sen så slutar vi 12. Lyx

I går orkade jag inte fara på konfan men sen idag så berättade några från min klass som också går att dom fick pizza på konfan. Alltid när ja är borta händer det något bra...

I morgon ska jag va me Mikkan och Sanna. Vi ska typ ta lite kort. Och efter jag har vare med dom ska jag kanske fara till Hanna och ta kort där. Men vi får se vad jag hinner.

Jag vill fara på bio i helgen men jag vet inte om jag kan, för jag har typ inga pengar + jag vet inte vem jag ska gå med. Men de finns säkert nån som vill gå. I så fall vill jag se High Scool Musical 3 hehe

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0