Måndag...

Jag hatar måndagar.. För man är alltid trött och orkar ingentng. Fast som tur var så slutade vi tolv dag också. Vi hade en lektion idag. Kändes inte så värt att fara.. Hoppas inte det var i veckan vi hade noprov. Jag tror att jag måste kolla upp det i morgon.
 
I lördags va jag med Mikkan, Sanna och Frida. Vi tog kort, va nere vid sjön och gick på isen. Det var jätte kul. Men vi vågade inte gå så långt ut. Typ max 3 meter. Hehe efter det så gick vi hem till mej och såg "50 first dates". Den ä jätte bra. Sen på lördag kväll var jag och Emma ute med hästarna och efter det såg jag stjärnor på is. Men jag var så trött så jag orkade inte se hela.

I går hade jag träning. Det var kul, vi fortsatte med programet m.m .... Före det var jag hos farmor och farfar och åt. När jag kom till träningen så känndes det som om jag rullade fram.

I kväll ska jag bara vila.


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0