HAHA

Vi hade en lektion idag. Alla andra vart inställda så vi fick åka hem med tolvan.

Innan vi åkte hem så åt jag, Mikkan, Amanda, Solveig, Nelly och Sanna på subway. De va gott som vanligt, Sen gick vi till candys hehe.

Nu är jag hemma och har tråigt de ä typ ingen att prata med på msn eller nåt... + att våran katt har gjort sönder knapparna på datorn så man måste trycka jätte hårt på I,K och 6. Men den fungerar då i alla fall till skillnad från min mobil som gick sönder i går så nu måste jag ha pappas gammla. Hm.. snart jul

hej då


Kommentarer
Postat av: Solan

jaa jag vet inte så roligt men det var gott på subwy!! :) Det är faktiskt bara kvar sextiofem dagar kvar till jul afton jag längtar!

2008-10-20 @ 20:40:50
URL: http://solansiv.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag ringer dig senare i veckan å bokar sminktider med dig!

2008-10-20 @ 23:17:14
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0