Ni är bäst

Igår sovde Mikkan, Amanda, Sanna och Solveig här. Vi hade jätte kul, först satt vi och prata åts ostkrokar m.m, sen gick vi in på dator och fixa lite saker sen gick vi ut och lekte mörkerkurragömma. Haha de äger. Efter det gick vi in och såg film prata m.m.

Jag vaknade av att dom trodde att Solveig snarkade men de va min katt haha. Innan dom åkte hem idag så gick vi ner till sjön och kollade om de hade kommit någon is. Vi hittade massa ställen där man kan åka pulka i vinter.

När alla farit hem så åt jag lunch, for ut och red och nu sitter jag här. I kväll ska jag se ídol sen ska jag inte göra så mkt mer. Kanske äta popcorn.

I helgen ska jag sova hos mormor, till Hanna och ta lite kort och på söndag kväll har jag träning... Längtar för då ska vi fortsätta med programet :D de ä jätte kul


Kommentarer
Postat av: hanna

va.. fin blogg..

2008-11-01 @ 16:33:17
URL: http://softagalet.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0