PROV!!

I morgon har vi matteprov. Jag ha övat i typ en timme och fattar inte en del. Hehe. Jag va tvungen att stanna hemma från träningen för provet. Och på fredag har vi idrottsprov. Förra veckan hade vi soprov. Hm.. ganska mycket. Men men de går nog bra.

När jag kom hem åt ja midda och sen ha jag pluggat och vare ute och gått/sprunge, tage hand om hästarna. Ska se idol sen. Men jag vet inte vem jag hejjar på.

Igår va Mikkan, Sanna och Frida här. Vi tog massa kort. Och jag höll på att frysa ihäl. Mikkan och Emma fårgade håret igår. De vart bra på båda. Vi skulle överraska Amanda och Nelly för dom visste inte att Mikkan hade färgat håret så i morse hedde Mikkan allt sitt hår i mössan och när vi va på väg in i skolan drog hon av den och då vart Amanda chockad och skrek "AHHHHH!!!" och Nelly stod bara och gapade. Jag och Sanna stog ba och skratta.

I morrn ha vi LÅNG dag vi slutar 15.40 och måste vänta på bussen som går 16.30, så då kommer man hem vid 17.15 nån gång. Jag kommer att vara jätte hungrig.

Skriver mer sen hej då!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

men seriööst så höll jag på att dö!!!:D det var skit läskigt!=) men det blev ju rå bra!:D

2008-10-08 @ 18:52:49
URL: http://amandaandeersson.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0