...

Bajs. Jag är förkyld. Och det är jätte jobbigt man nyser hela tiden. Idag hade vi orgenteringsprov på sklan jag tog alla kontroller det trodde jag inte. Och sen hade vi slöjd och då höll jag på att sommna. Hehe. Nu ska jag ta de lungt i kväll så jag kan fara på skolan i  morrn.


Här kommer litte blider från fjällen:


Nelly hämtar vatten Nelly som hämtar vatten Foto: Mikaela Lundström Grönlund

 I bussen på väg till fjällen Foto: Nelly Lundmark

 BADA!! Från vänster: Ida, Mikkan, Amanda och Sanna. På FBU gården när vi kommit ner från fjället så badade alla i poolen och sen såg vi Tv. Foto: Nelly Lundmark

 Vatten fall. Foto: Ida Lindberg

Det där va dom bästa bilderna. Hehe men skriver mer sen hejdå


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0