Hihi

Igår va jag, Mikkan, Sanna och Amanda och spejjade på 5-6ans disco. Alla hade svarta kläder, krigsmålning (Mikkan va kolsvart i hela ansiktet). När vi skulle örja så fick Sanna näsblod och jag och Mikkan gick in till nån som bode där och lånade lite papper. Dom sa: "Ni va då välmålade". Haha. Sen kröp vi i buskarna. När vi va bakom huset kom Mikkans lillebror ut och skrek "Nu har jag er". Jag sprang allt jag kunde till ett dike som va ca 200 meter bort. Och efter mej kom Amanda och Sanna. När vi satt i diket så kom aldrig Mikkan så jag ringde henne. Hon ba "Hjälp mej jag sitter i en buske och din mamma är här och letar mej!!". Sen på nått sett så fick hon sig därifrån och sen träffades vi vid mötesplatsen. Hahah de va jätte kul.

I kväll ska vi se film och ha kul hej då!

Kommentarer
Postat av: Amanda

haah det var jätte kul!=) det kommer säkert att bli liak kul sen i kväll!!! :)

2008-09-13 @ 15:23:31
URL: http://amandaandeersson.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0