Skola...

Idag på skolan så satt jag, Mikkan och Sanna i kafeterian. De va jätte kul fast när vi skulle stöka ihop vart det typ kaos! hehe men ändå de va kul. Efter det (vi satt bara på förmiddan) gick vi och åt lunch medans dom andra i klassen hade mentortid. Haha och när vi kom tillbaka så fick vi veta att vi är lediga 29 och 30 september. Jiho!

På matten såg vi nån tråkig film om talet ett. Den sög jag höll på att sommna men då fick jag kramp i nacken... Sen va de estet. JAG HATAR DET!! Men man får inte sluta de! Vi skulle vara i skogen och gö nå. Men vi va ba där i en haltimme och sen sprang vi till bussen från elljsspåret. Jag vart så stressad att jag fick näsblod. Hm...

Nu har jag vare och ride me Cattis. De gick bra förutom att hon va lite stressad. Men ändå.

Jaja nu ska ja vänta tills top model 10 börjar. de äger
hej då

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha ja jag kan ju säga att dte var kaos!! ialla fall efter er när vi skulle stå!:P haha edte var kvar en massa saker.Men det gjorde inte så mke. haha för attt det var nelly som stökade bort mest!!=) hahahaa

2008-09-12 @ 16:20:19

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0