DM silver!!!!

hej hej!

Nu var det ganska länge sen jag skrev, men det har varit så mycket så jag har inte hunnit med bloggen.
Nu kan jag berätta lite om veckan som har varit.

Torsdag:
  Efter praoen så fick vi ett par tyg skor och sen gick jag och Mikkan till mormor och åt där. Efter middagen skjutsade mamma oss till sunnanå skolan där vi hade sista träningen innan DM. Det gick faktist jätte bra. efter träningen åkte jag till coop och köpte det sista som jag skulle ha med mej till boden. När jag kom hem packade jag och sen gick jag och la mej.

Fredag: Kl. 10.15 samlades alla i laget på bussstationen. Halv 11 kom bussen och vi klev på. Det tog ungefär 2 timmar att åka till Luleå. Där hoppade vi av och bytte buss. Vi var framme i boden vid 14.30. Då gick vi till vandrarhemmet och lämmnade väskorna sen gick vi till badet och badade. Efter badet så gick vi till vandrarhemmet och sen gick vi ut och åt på en kinaresturang. Gott!!. När vi kom tillbaka till vandrarhemmet gjorde vi flätor i håren och såg talang. Sen gick alla in på rummen (jag sov i samma rum som Ida, Lovisa och Mikkan). Lovisa hade ganska svårt att sommna så hon sjöng på lejonkungen låtar. Hehe. Tillslut sommnade hon.

Lördag: Vaknade kl. 06.30. Då satte jag på mig tävlingsdräkten och träningsoverallen. Sen gick vi till ett hotell och åt frukost. Sen till tävlingshallen (Hildursborg). Då checkade vi in och gick till vårat omklädningsrum. Det var typ dubbelt så stort som förra årets. Vi delade rum med Blue Stars. Dom var jätte snälla. Vid 10.20 hade vi förträning. Den gick inte så bra. Men det ända vi var tvugna att ändra på var musiken! Alla fick typ panik. Men som tur var fixade Johanna det. Invigningen var 12.30. Sen såg vi några program och sen gick vi ner och värmde upp. Vi skulle vara på mattan kl. 13.55. När vi stod och väntade på att komma in var jag jätte nervös. Men väl ute på mattan gick allt jätte bra. Alla satte allt!! Och det blev silver till oss så nu laddar vi om till Sm som är i maj!!!

 Stingrays <3 Blue Stars

Idag har jag tagit det lugnt, ridit varit med Mikkan m.m

Hej då

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0