Gamla minnen

Hej hej!

Idag har jag vare och praoa på Gummarks skolan.

När jag kom dit så fick jag veta att jag skulle vara i F 1 2 (förskolan etta och tvåan). Först hade dom klassråd. Jag kan säga att dom inte hade så stora problem, de va typ att dom skulle hålla reda på deras pennor. Sen hade dom ute lekar, jag hade tennis skor, jeans tights och jackan. De blev ganska kallt och blött. Sen var det äntligen rast. De va en tjej som förföljde mej! Läskigt. På rasten tog några småkillar min mössa. Det fick mej att tänka på när vi gick i 6:an, då några killar i min klass tog mina skor, mössa och vantar. En gång tappade dom bort en av mina skor. Hehe. Sen var jag med när dom spelade utebandy. När det ringde in gick jag till F 1 2 igen och hjälpte dom med matten. Jag önskar vi hade så lätt matte. Efter mattelektionen som var typ 30 min var de lunch. Inte så gott. På lunch rasten spelade vi fotboll. De va kul. Sen var jag på 3:ans  engelska. Och 6:ans matte.

I bussen hem var de kaos. Hehe. När jag kom hem fikade jag sen for jag och Emma ut och red. Efter ridturen åt vi middan och efter de fick vi våra påskägg av farmor! GODIIS + 200 kr. Just när jag behövde de som mest. Sen sminkade jag och Emma varann. Men min sminkning på Emma blev inte så bra. När jag såg den i ett annat rum upptäckte jag att jag hade missat att he puder i typ hela pannan. Efter de gick vi en promenad runt byn. Och nu sitter jag här..
 
Jaja nu ska jag typ fika. hej då

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0