Skola..

Hello!

Jag kom på att idag är sista dagen innan skolan börjar om igen. Jag längtar inte. Men jag måste säga åt min mentor att jag ska va ledig 20-25 maj för då är jag i stockholm! Längtar skit mkt. Men de är ju sm 22-24 så då är jag där men 21 så ska jag shoppa loss. Försöker skrapa ihop mer pengar. Idag säljer jag kläder på en klädbytar dag. Och så får jag väl månadspeng snart också.

Igår va jag, mamma och Emma i stan. Vi handlade mat och fikade på Stigs med mormor. Gott. Jag tog en kladdkaka med grädde. Inte för att skryta men mina kladdkakor är godare. När vi kom hem från stan så gick/joggade jag och Emma runt byn. När vi kom in åt vi middag. Efter middan så kom Frida och Helené (vi skulle lämna kläderna på skolan). Sen följde Frida me mej och Emma ut med hästarna. När vi kom in såg vi robinson och åt fruktsallad me farmor, farfar, mamma och pappa.

Idag har jag inte gjort så mkt, ridit och äte lunch.

ska gå nu hej då
 

Kommentarer
Postat av: Hanna Ögren

vem ska du åka till Stockholm med?? :O



Om jag skicka pengar med dig, kan du gå in på MAC på NK åt mig då och handla lite grejer? :D :D

2009-04-20 @ 02:56:39
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0