Star Wars

Hej hej!

Jag tänkte berätta vad vi gjorde igår. När dom kom så spelade jag, Ludde, Emil och Lisa halo 3. De var jag och Lisa mot Ludde och Emil. Dom vann med 50-7. Jag kan skylla på att jag inte har spelat på väldigt länge. Sen när vi just börjat på en andra omgång sa Emma att de va fika! Medans vi fikade såg vi på simpsons. Och medans vi såg de kom Tobbe och Frida. Efter simpsons blev klockan 20.00 och då såg vi robbinson. Det va ganska kul för Tobbe satt och gjorde röster till alla. Sen besämmde vi oss att gå ut och leka mörkerkurragömma. De äger!! Vi va kanske ute i nästan en timme sen gick vi in igen och  då skulle alla hem... Men jag satt vid tvn och såg klart The wedding date. Den va ganska bra. Sen gick jag och la mej.

När jag vaknade i morse for jag ut och red och efter lunch for jag till Mikkan. Jag och Mikkan gjorde Wincent till en snögubbe. Kommer bilder sen. Mamma och pappa kom och hämtade mej vid halv 5 och då for vi till mormor och åt påskmiddag. Nu har jag just kommit hem från en promenad.

Nu ska jag typ se star wars me brorsan.
Hej då!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0