After Sun

Hallå!

Jag har varit borta hela dagen så det är därför jag skriver först nu. Jag vaknade nån gång vid 10 och sen fikade jag och klädde på mig. Eller ja, jag åt massa frukt för vi hade inget bröd. Efter lunch cyklade jag mot Mikkan, men jag hann inte så långt innan jag mötte henne och Wincent.

Vi var på badstranden i några timmar. Badade, solade och fikade. Det var härligt. Idag var det mycket folk på stranden igen. Den senaste månaden har det typ varit jag, Emma, Mikkan och Emma Lu som badat. När jag kom hem så smörjde jag mina armar med After Sun. Det är jätte skönt att ha det efter en dag i solen.

Efter middan for jag, Emma och Ludde och badade en snabbis. Sen när vi kom hem tvättade jag och Emma alla sadlar, träns och selar till hästarna. Det tog kanske en timme. Förresten är det bara häe det är jätte mycket flugor? jag håller på att bli galen.

Jag vet inte riktigt vad som händer i morgon. Jag ska kanske fara till vitbergs badet med Mikkan. Om inte så ska jag bada här hemma.

Nu sitter jag och vilar. Jag är fortfarande förkyld och det är inte så kul att vara ute då man typ inte kan andas. Men men, hoppas det går över snart.

Ha en trevlig kväll!    
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0