Ändrade planer

Godmorgon!

Igår efter vi hade ridit hade jag egnentligen tänkt duscha och sen slappa i soffan men jag följde Emma  och Emma och badade. Vi badade till halv 10 sen for vi hem. Det var inte så jätte varmt i vattnet men ändå. Så igår badade jag först från 11.00 - 14.30 och sen från 18.30 - 19.00 och sen från 20.00 - 21.30. Haha, jag kommer bli en fisk!

Idag ska jag bada med Mikkan tror jag, men det blir inget solande för mig idag. Jag har bränt mig på kinderna och läpparna.

Jag hade tänkt lägga ut bilder nu men pappa ska ha datorn så de kommer bilder i afton. Byebye


Kommentarer
Postat av: Emma =)

Har du bränt dig på kinderna =O

2009-08-09 @ 11:58:01
URL: http://emmaluuundmark.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0