Äntligen!

Hej hej!

Jag orkade inte gå in på datorn igår kväll efter att jag och Mikkan hade varit och sprungit. Vi sprang för en gångs skull här i ragg. Vi klarade hela överbyn utan att stanna. Vi börjar att få bra kondition nu! Haha, dom första gångerna var det riktigt jobbigt men nu går det mycket bättre.


Jag vaknade kanske någon gång vid 8 i morse. Och nu är det sol, inga moln eller något dåligt med vädret, så jag ska vara ute så mycket som möjligt idag! Efter lunch tror jag att jag och Emma ska ut med hästarna och efter det ska jag och Mikkan ut och springa. Sen ska jag ta hand om Lillen. Jag tror han ligger och sover nu. Sen idag lägger jag in bilder på datorn. Kameran har inget batteri nu så.


Men nu ska jag gå och klä på mig, ha en bra dag!




Kommentarer
Postat av: A L I C E

a jag håller med.. jag tror jag tar den gråa .. :)

2009-08-19 @ 11:23:22
URL: http://aliiss.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0