Barnridning

Hej hej!


Jag kom nyss hem från lill Emelies kalas. Det var kanske tolv småttingar där som skulle rida Buck. Det gick jätte bra, Buck var så klart snäll och lugn. Jag pratade med alla barn medans Emma bara gick där... Men men de gick i alla fall bra och vi fick 100 kr var! Så nu är jag ännu rikare.


Efter middan ska jag och Emma ut med hästarna och sen ska jag och Mikkan ut och springa. Idag kanske vi klarar hela! Och efter de ska jag lägga in bilder på datorn.

Förresten, Ludde vann två stora (2000 g) marabousar! Haha så nu har vi fulla kylskåpet. Det kanske åker ner en bit efter middan!

Jag skriver mer i kväll, byebye


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi taack <3

2009-08-15 @ 16:38:59

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0