Brottning!

Hej hej!

Igår kväll va jag, Emma, Ludde, Mikkan, Wincent, Tobbe, Frida, Kajsa, Ida, Lisa, Simon och Wilma i gärdsmark och hade brottning. Haha det var jätte skoj! Vi måste göra det igen nån gång. När jag kom hem såg jag film på
3:an och sen så gick jag och la mej.

När jag vaknade i morse så hade jag jätte ont i halsen... Typiskt. Idag ska jag baka, rida och kanske ut och springa om det blir bättre i halsen. Jag har inte sprungit på jätte länge nu så det skulle vara skönt att börja om igen.

I kväll lägger jag in bilder från brottningen och kanske en video på mej och Mikkan när vi dansar. HAHA.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: frida

kaisa stavar med I

2009-09-01 @ 18:39:24
URL: http://lillfiiia.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0