Det ordnade sig!

Hello!

Idag har jag varit med Mikkan och Amanda. Vi fixade allt till fjällen, och som tur var så fick vi låna ett tält där alla rymdes. Det är mycket roligare när alla sover i samma. Då kan vi spela kotten på kvällen. Förutom att fixa allt till fjällen så va vi nere på badplatsen, åt jordgubbar och grädde, spelade kort m.m. De va kul!

När dom hade farit hem så började jag må illa så jag låg i soffan till middan och efter middan mådde jag lite bättre så då for jag och Emma ut med hästarna. Jag red Maxie och Emma red Buck. Efter ridningen for jag, Mikkan och Emma och sprang elljusspåret igen. Jag tror att jag och Mikkan ska göra det så ofta vi kan.

Nu ska jag fika och sen se tv, ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mysig blogg! allt bra? KRAM

2009-08-11 @ 23:25:08
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0