Emma och Frida

Hej hej!

Idag har jag haft fullt upp. Vaknade vid 7 och gjorde mig i ordning till att fara till skolan. Kom till skolan och det första jag tänkte var: ALLA HAR JU BLIVIT JÄTTE LÅNGA! Jag menar det, under sommaren har dom flesta växt jätte mycket. Och jag som bara är 156.5 sm lång. Haha, komist. Det tog bara ca 15 minuter att vara på skolan så efter det så gick jag, Amanda och Mikkan till stan. Där såg jag ett par skor som jag och Emma kanske ska köpa i morgon.

När jag kom hem så fixade jag, Emma och Frida våra hår och sminkade varandra sen gick vi ner till sjön och tog lite kort. Frida for hem vid middan och efter middan for jag och Emma ut med hästarna, efter det var det kalas hos mormor. Och efter kalaset for jag, Emma, Ludde och mamma ut med Diver i skogen. Jag försöker träna upp höften igen så jag kan börja springa igen!

I morgon ska vi till stan och köpa dom sista sakerna till fjällen.
  

lite bilder från idag. hejdå

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0