Fjällen 2009

Jag orkar inte skriva om allt som vi gjorde i fjällen. Det var så mycket, så jag lägger ut bilder i stället. Men jag kan säga att det ÄGDE! Hoppas resten av det här skolåret fortsätter att vara lika roligt som det har börjat.

Haha Amanda i bussen mot Hemavan

Första stället där vi tältade

Att de va fint

Mikkan och Solveig

På väg upp på toppen

Jag, Mikkan och Amanda på toppen, om jag ser plågad ut är de för att amanda mosar mitt ben
Gruppfoto på alla som va upp på toppen!

En cool blomma

Haha den där kvällen hahahahahhahaha

haha min ring

jag innan bussen kom igår

jag lägger in fler bilder sen idag, nu ska jag gå och klä på mig. Alla som har bilder från fjällen måste skicka till mej för jag glömde den på rummet när vi va på FBU.

Föresten: Söndagar, Onsdagar, Torsdagar och kanske Måndagar är det träningar i år. På onsdar börjar vi!




Kommentarer
Postat av: solan

Vad glömde du på rummet?:O

2009-08-29 @ 14:45:17
URL: http://solansiv.blogg.se/
Postat av: Amanda

Asså jäklar så najs det var i år!! =)

2009-08-29 @ 16:36:46
URL: http://amandaandeersson.blogg.se/
Postat av: Emma

hallå inte måndagar :s

2009-08-30 @ 08:01:19

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0