Första skoldagen

Hej hej!

Jag kom nyss hem från skolan. Vi har typ inte gjort så mycket idag. Bara planerat lagdagen som är på fredag och typ pratat om sommaren. Det känndes tungt att vakna i morse och fara till skolan. Men vi hade i alla fall sovmorgon, det har vi i morgon också. Vi har typ bild hela dagen i morgon och jag tror vi skulle gå till stan. Nu kom jag på att jag måste ringa Mikkan, Amanda, Sanna, Solveig och Nelly och kolla om vi skulle äta i stan.

I kväll ska jag rida och kanske baka. Jag har blivit ganska förkyld så det blir nog inte att fara ut och springa före onsdag nu. Men jag vill hällre bli frisk än att fara ut och springa.

Jag skriver säkert sen idag.

Jag och Frida


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0