Hemmadag

God morgon!

Jag, Emma och Ludde vakande vid kvart över 7. Så jag är ganska trött nu. Men i morgon måste jag vakna tidigt också, eftersom vi ska vara på skolan senast 10. Vi ska planera det sista inför fjällen. Det blir skoj att träffa alla igen. Hoppas bara jag kan gå vanligt, eller i alla fall på måndag. Jag har fortfarande ont efter igår när vi sprang. Så jag får inte springa något mer tills det är bra i höften.

Så idag ska jag nog vara hemma, börja packa, kanske baka, ta hand om katten och rida osv. Kanske möblera om i mitt rum men det blir nog lite svårt för mitt rum är så litet. Men det kanske går, jaja vi får väl se.


Men nu ska jag gå och byta kläder. Hejdå
P.s
Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej!

Jätteroligt att du ville vara med i min bloggtävling. Jag tänkte tyvärr meddela dig om att du inte är vinnaren, men du får gärna försöka igen så fort nästa tävling är igång!

2009-08-20 @ 12:43:56
URL: http://marielle.missworld.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0