Hm.. vad ska jag göra idag?

Hej!

Jag vaknade för ett tag sen och nu sitter jag och kollar på lite bloggar och har tråkigt. Har inte planerat något som jag ska göra idag, kanske städa men det gjorde jag för inte så länge sen. Jag ska i alla fall fixa mina naglar. Sen ska jag och Mikkan kanske ut och springa i kväll som vanligt.

Hur svarar du i hemtelefonen? Hej det är Ida eller Hallå
Hur svarar du i mobiltelefonen? samma men oftast bara Hallå
Ringer det mycket till dig? olika
Ringer du mycket? om jag inte orkar smsa så ringer jag
Vem ringde du senast? eh, Mikkan kanske
Hur mycket pengar har du? kanske 400                                                                                                                               
Senast kramat och när? eh, typ mamma igår
Antal timmar sömn inatt? 10.5
Sov du ensam? ja.
Vem sov du hos senast? eh, Amanda kanske
Vem sov hos dig senast? hm.. Amanda, Mikkan, Sanna och Solveig
Vem vet mest om dig? kompisarna och mamma o pappa
Vad ser du fram emot? när träningarna börjar om!
Vad vill du ha just nu? hm.. glass
Vem längtar du mest efter? vet inte
Vem vill du helst slippa? hehe  
Vem stör du dig på? ingen just nu
Vem vill du sova bredvid inatt? min kudde                                                                                                     
Vilken buss åker du oftast? eh.. bussen till/från skolan
Vilken årstid är det nu? Sommar!
Anser du dig själv snygg? hm...
Har du varit kär? Japp
Är du kär nu? neej ,
Är du en bra partner? vet inte
Har någon varit otrogen mot dig? nej
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? neej   .
Har du varit otrogen? Nej sa ja ju.                                                                                                                                     
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? haha uppraggad tror jag XD
Vad åt du senast? mackor
Är du polare med grannarna? haha ne
Har du varit på ett party? japp
Har du varit utomlands? nej bara till Finland i typ en timme
Var är dina syskon just nu? Emma går omkring i huset och Ludde är på fotbolls skola
Vilken tid gick du upp imorse? 09.40
Vad gjorde du kl 2 inatt? sovde
Vad är det första du gör på morgonen? försöker somna om
Vad ska du göra efter det här? gå och byta kläder och så
Beskriv dej själv med ett ord: eh.... just nu: TRÖTT
Varför valde du det ordet? för att jag typ sitter och halv sover i soffan
Vad hade du på dej idag? det är bara morgon än så morgonrock                                                                               
Snyggaste killen? Har inte hittat han än, haha
Vad skulle du välja om du skulle behöva göra det varje dag det närmsta året? rida, det gör jag ju typ ändå varje dag så
Vilken artist har du tyckt om mest i hela ditt liv? Avril Lavigne
Favoritfärgen i sommar? vit, blå, och rosa
Vad är det värsta någon har gjort, eller sagt till dej idag? ingen aning
När tycker du att man blir en tant/gubbe? 60 +
 Favoritmärke? vet inte
Är du trött nu? mm
Vilken färg skulle du absolut inte vilja färga ditt hår till? svart eller rött
Vad har du för mobil? sony ericson w595i
Tycker du om den? än så länge ja
Var den dyr? vet inte de va pappa som köpte den
Vad hette dagiset du gick på? Tussilago
Känner du några nu som gick på samma dagis som du? Ja, ganska många
Vill du att den här listan ska ta slut nu? JA!
Om du svarade ja på den frågan har du tur, för nu är den slut!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0