jag va ba tvungen

OM JUST DIG
NAMN:
Ida Lindberg
FÖDD:
3/12 1994
BOR:
skellefteå
SMEKNAMN:
Ida 2, Idde
FAMILJ:
Mamma, pappa, Emma & Ludvig
SKOLA:
Sörböle

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD

SAKNAT NÅGON:
Ja
ÅNGRAT NÅGOT:
Tror inte det
LJUGIT:
Nepp
SVIKIT NÅGON:
Nej, hoppas inte det
KÄNNT DIG SÄMST:
Nepp
GRÅTIT:
Ja...
SKRATTAT:
Haha ja varje dag!
VARIT SJUK:
Nja.. inte så jätte
VARIT UTOMLANDS:
Nej
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN:
Ja, haha


KÄNSLOR:
GRÅTER DU OFTA:
Inte så ofta. 
SKRATTAR DU OFTA:
Oyes!
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU:
Förkyöd
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN:
Bra!
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR:
Nope
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD:
Haha, säkert, eller kanske inte
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN:
eh... jag vet inte kanske
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID:
Ja!
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU:
Nej.
OM JA, VEM:
Ingen just nu
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD
0
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN:
ja...
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN:
Ja
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU:
Snälla
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET:
Båda, haha
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT:
Mellan
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT:
Spelar ingen roll
FÅR DU MÅNGA KILLAR:
Haha

OM DIG :

BRUNETT ELLER BLONDIN:
Brunett
ÖGON FÄRG:
bruna men lite gröna
LÅNGT ELLER KORT HÅR:
nu är det ganska långt
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER
Ibland hehe
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL:
Ingen aning
HAR DU LÅNGA NAGLAR:
haha nej jag klippte mina nyss
SMINKAR DU DIG:
ibland men inte så mycket


Kommentarer
Postat av: solan

Jaha jag fattar jag trodde du hade glömt kameran på rummet :0 haha

2009-08-30 @ 11:14:13
URL: http://solansiv.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0