Lill killen

Hej hej!

Nu sitter jag här och har just fikat och tagit hand om Lill killen. Ja, vi har nyss hämtat en kattunge. Han är grå, svart och vit. I morgon är det bara han och jag hemma så jag lägger nog upp bilder då. En läskig sak var att vi hämtade han på samma ställe som vi hämtade Misse <3 och de var ett kattunge som såg nästan exakt ut som Misse! Den hade samma mamma som Misse också. Jag har nog inte riktigt fattat att Misse aldrig mer kommer finnas... det känns så overkligt.

Efter Middan for jag och Mikkan och sprang elljusspåret. Hm, det blev typ samma tid som förra gången men men, snart klarar vi hela!

Nu ska jag gå och kolla vad Lill killen gör. God natt!

Kommentarer
Postat av: Emma =)

Haha Emma berättade att förra gången ni sprang så var mikkan tvungen att pinka haha xD Vad gör ni egentligen när ni är ute och springer? =P

2009-08-13 @ 21:34:10
URL: http://emmaluuundmark.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0