Lördag!

Hej hej!

Vaknade för ett tag sen, och gissa vad? Det är fortfarande bra väder! Så idag ska jag och Mikkan och bada i ragg tror jag. För Gummarks vatten är nog det äckligaste jag någonsin badat i. Man blir alldeles brun och geggig. BLÄ!

Efter badet ska jag (eller det beror på hur länge vi stannar på stranden) äta middag och sen ska jag ut med hästarna i kväll. 

                Buck<3 Foto: Ida Lindberg  
                                                              
                                                         
 Maxie <3 Foto: Ida Lindberg

Jag skriver mer när jag kommer hem fån stranden nu ska jag gå och göra mej i ordning. Byebye

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0