Ny dag

Hej, nu är det en ny dag och jag får väl försöka att ta nya tag. Jag följde Emma och Emma och badade, det var iskallt! Mycket kallare än förra gången jag sa att det var iskallt. Till och med Emma Lu tyckte det var kallt och då är det kallt. Sen så for vi hem och åt lite cheeskake och nu följer Emma Emma en bit sen kommer hon hem igen. När hon kommer skulle vi kanske möblera om i hennes rum.

Sen ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ut och springa ska jag i alla fall göra. Kanske med Mikkan om hon har tid. Annars själv. Sen så ska jag ju rida och så. Idag är det ganska bra väder 25+ men det känns som max 10 +. Nu är nog sommaren, badet, och solandet slut för den här säsongen.


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0