Picture this

 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12

1: Hihi det kanske inte syns men det är Mikkan som dyker efter musslor Foto: Ida Lindberg
2: Haha Mikkan Foto: Ida Lindberg
3: Våran fina kylbäg, undra varför pappa vägrar bära den? Foto: Ida Lindberg
4: Jag Foto: Ludvig Lindberg
5: En nyckelpiga som satt på Mikkans handuk Foto: Ida Lindberg
6: Alla musslor vi hittade Foto: Ida Lindberg
7: Jag var tvungen att ha t-shirt och hatt när jag var uppe ur vattnet så jag solade bara benen Foto: Ludvig Lindberg
8: Hehe Emma Lu Foto: Ida Lindberg
9: Solnedgången igår Foto: Ida Lindberg
10: Solkräm! Nu är det ett måste för mig Foto: Ida Lindberg
11: Vatten Foto: Ida Lindberg
12: Sister Foto: Ida Lindberg

Det var några bilder från idag och igår. Ha en bra kväll nu ska jag se en film

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0