Run Forrest run!

Hej hej!

Kom hem från stranden för ett tag sen. Det är inte kallt ute! Jag och Mikkan har badat typ hela dagen. Vi hade simglasögon och sen dök vi efter musslor. Vi hittade faktist 6 st. Sen så har Mikkan solat medans jag satt med hatt och solglasögon + handuken för jag skulle inte sola idag eftersom jag nästan har bränt mig på ryggen nu.

I kväll ska jag och Mikkan ut och springa, jag kommer dö! Det var kanske 2 veckor sen jag gjorde det sist. Men men, nån gång måste jag ju börja om igen så. Annars så ska jag rida före vi springer och sen efter springningen ska jag duscha.

Jag lägger in bilder från idag och igår i kväll.

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Emma =)

Ok =)

2009-08-09 @ 17:44:49
URL: http://emmaluuundmark.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0