Sola och bada

Hello!

Idag har jag varit med Amanda. Först badade och solade vi på badplatsen. Det var inte så jätte kallt i vattnet men när jag doppade mej gjorde de jätte ont i halsen så jag får se om jag badar i morrn. Eller, nä så klart jag badar om det är varmt. Vi solade kanske i en timme? Vet inte riktigt hur länge det blev. Men jag tror då de hjälpte lite i alla fall.

Sen cyklade vi hem till mej och åt glass, kollade på klasskort, va inne på datorn, hoppade m.m. I morgon ska jag, Sanna, Mikkan och kanske Amanda ta kort på badstranden. Hoppas korten blir bra. Lägger kanske upp nån på bloggen.

I kväll ska jag och Emma ut med hästarna och sen ska jag baka! Det blir troligen något med choklad <3

 Foto: Ida Lindberg Foto: Ida Lindberg
Foto: Ida Lindberg


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0