Trött...

Nu har Mikkan farit hem så jag sitter här och har tråkigt. Emma sa nyss att det åskar i Gummark men jag har inte gört något här än så länge. Jag har inte så mycket att säga. Ska kolla om några kompisar kan komma i morgon! Det blir nog kul om alla kan.

Jag är jätte trött, hundrana började skälla i morse så jag vaknade tidigt och sen så såg jag en film i går kväll så jag somnade inte så tidigt. Men men, jag får väl lägga mej tidigt i kväll i stället. I kväll ska jag nog ut med hästarna och kanske springa om jag orkar.
Föresten, när vi kom till stranden idag så var båten borta! Snyft.. Jag kommer sakna den. Det var jätte skoj att fara ut med den och dyka. Men men vi får väl köpa en egen.

Skriver kanske senare byebye


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0