va ba tvungen

Fyra filmer jag kan titta på om & om igen:
1.
 Baksmällan
2. The proposal
3. Pearl Harbor
4. She´s the man

Fyra tv-serier jag gillar:
1.
 one tree hill
2. grey's anatomy
3. Top model
4. Simpsons

Fyra platser där jag varit på semester:
1.
 Åre
2. Övik
3. Sundsvall
4. Stockholm

Fyra sajter jag besöker dagligen:
1.
blogg.se 
2.
 youtube
3.
 bloggar
4. apberget.se

Fyra senaste människor jag träffade:
1. 
mamma
2. Ludvig
3. Pappa
4.
 mormor

Fyra ställen där jag inte trivs
1.
 i min sovsäck haha
2.
 kalla ställen
3. Toaletter på skolan
4. Själv, ute, när de ä mörkt

Fyra "måsten" i handväskan(fickorna):

1. lypsyl
2. mobil
3. headset
4. pengar


Fyra saker jag längtar efter:
1. 
julafton
2. min födelsedag
3. i morgon (RIDA!!)
4. Cheerleading träningarna


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0