Vattenkort

Hej hej!

Idag har jag hunnit med mycket. På dagen har jag, Mikkan och Emma varit och badat + solat på badstranden, och nu börjar jag bli brun igen. På badstranden hittade vi en båt (eller vi kanske inte hittade den, den har legat där i typ 3 månader) som vi for ut med och hoppade från m.m. Det var jätte kul!

Efter middan bakade jag och Mikkan chokladbollar och hoppade studsmatta. Sen kom Sanna och Frida. Dom sminkade + fixade mitt och Mikkans hår och sen gick vi ner till vattnet. Vi tog coola och fina kort (tror jag). Längtar tills Sanna skickar dom.

I morgon ska jag bada och sola igen. Och så kanske jag skulle följa Mikkan till stan men vi får se hur det blir med det. Och så ska jag ju rida såklart.

 Haha jag står på händer i vattnet

  Foto: Ida Lindberg
 hehe Foto: Emma Lindberg


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ska ni köra fler fotograferingar, boka mig ;)

2009-08-04 @ 00:33:48
URL: http://hannaogren.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vill du att jag ska sminka dig å dina kompisar nån gång är det bara du höra av dig :D

2009-08-05 @ 12:24:07
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0