Vi klarade det!

Hejsan!

Efter middan for jag och Emma ut och red. Vi blev typ förföljda av en i byn som också har häst, läskigt. Hehe, sen så klappade några små barn hästarna i några minuter. Jag ville egentligen inte men.. Efter det for jag och Mikkan och sprang elljusspåret, och vi klarade hela utan att gå något! Nu tänkte jag lägga in några bilder från idag:

Lillen ligger och sover i min säng Foto: Ida Lindberg
Haha, vi har till och med en keps där det står Buck
En blomma Foto: Ida Lindberg
Jag och Emma satt på Luddes stora fotboll från grönalund Foto: Ludvig Lindberg
Ludde Foto: Ida Lindberg
Hehe jag står i brygga Foto: Emma Lindberg
Lillen har varit ute typ hela dagen Foto: Ida Lindberg

Nu ska pappa ha datorn byebye

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0