12 december

Hej hej!
Igår när alla hade kommit så åt vi tacos, de va jätte gott. Efter maten öppnade jag alla presenter, jag fick presentkort på HM och två godisar av Mikkan, Lila nagellack av Nelly, halsband örhängen och hårnålar av Amanda och Solveig och en tygpåse från Monki med massa monki saker på av Sanna. Jätte fina saker! Sen såg vi en film, jag tror den hette Blond and blonder, haha den va ganska rolig. Sen hade vi ansiktsmask och åt glass med maränger, bananer och chokladsås. Sen såg vi nån film på canal+ och sen såg vi när dom sa vem som vann idol, hm... Calle skulle ha vunnit! Efter det for Sanna hem och efter ett litet tag for Nelly och Solveig också. Så då var det bara jag, Mikkan och Amanda kvar. Då såg vi The strangers. Den var jätte läskig! Jag satt och spelade på mobilen samtidigt för att den va så läskig. Slutet var jätte hemskt... Sen ville jag och Mikkan se en rolig film så vi skulle kunna sova så då såg vi P.s I love you men vi har sett den så många gånger så jag och Amanda höll på att somna. Sen såg vi ice age samtidigt som vi satt och pratade/halv sov.
Igår kväll sa Mikkan att hon skulle fara 10 på morgonen (idag alltså) för hon skulle färga håret kl 11 och om man kom sent var man tvungen att betala mer än vad det egentligen skulle kosta. Men i morse vaknade jag av att Mikkan frågade Amanda vad klockan var för hennes bror och pappa var här och skulle hämta henne. Då var klockan 25 över 10. Så då fick hon jätte bråttom och jag och Amanda låg kvar och sovde i några timmar till. Haha. Vi vaknade nån gång vid 12 halv 1. Då gick vi och fikade och sen satt vi vid datorn ett tag och sen packade Amanda sina saker sen for hon hem vid halv 2.
Nu ska jag försöka komma på vem jag ska vara på engelska, någon idé?

Kommentarer
Postat av: Stina A

JA VERKLIGEN :( HAN E GRYMMMMM! ;)

2009-12-12 @ 16:44:59
URL: http://stinandersson.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0