Beautiful day

Hej hej!
Idag har jag varit med Mikkan, vi bakade till nyårs, åkte pulka, var ute och tog lite kort m.m. Haha våra muffinsar blev väldigt lyckade. När vi skulle åka pulka så gick vi till backen ner till badplatsen, men eftersom det har kommit så mycket snö så gick det inte så bra. Men sen hittade vi en jätte brant backe i skogen så vi åkte där, haha. Sen gick vi ner till badplatsen och det var jätte jobbigt. Snön var typ till min midja. Sen kom vi till badplatsen och satt och vilade och pratade i snön. Haha. Sen när vi kom hem igen så gick vi in på datorn m.m.
I kväll ska jag nog rida och se film.

Kommentarer
Postat av: Stina A

händer imorrn då? :)

2009-12-29 @ 16:56:26
URL: http://stinandersson.blogg.se/
Postat av: Sabina

det är bra med mig :) gumman vad ska du ha på dig på nyår? :)

2009-12-29 @ 19:27:06
URL: http://imeest.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0