EmmaLee

Vad ska du göra ikväll? Uppvisning 
Vad gjorde du klockan två inatt? sov
kan man vara vän med sitt ex? Japp
nämn någon som gjorde dig glad idag:Buck
Nämn fem bra sommarminnen:
Badstranden
Semestern
Hästarna
Kompisarna

Nämn fem bra vinterminnen:

Min födelsedag
Julafton
Nyårsafton
Jullovet

Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? jepp
Vem besökte du på sjukhus senast? mamma tror jag 
Vilken är din favoritplats? Badstranden på sommaren och hemma
Kommer du bäst överrens med personer av samma eller motsatt kön? det är olika
Vad gillar du för musik? de mesta
Vad är det roligaste du har gjort i veckan? ridit, tränat och kalas
Vad fick dig senast att skratta? Emma
Vad fick det senast att gråta? minns inte
Har du förlorat en familjemedlem? nej
Vem åt du senast hos? här hemma
Vem vill du vara med idag? vet inte, ska ju va med alla i laget snart
Vad ser du mest fram emot? uppvisningen, julafton och julshowen
Vad händer på fredag? Jag har party 
Vad händer på lördag? inget planerat
Vad händer på söndag? träning
Vill du ha en pool? JAAAAAAAAAAA!!!
Vem står dig närmast? Familjen
Har du många kompisar? japp 
Vars vill du helst fara just nu? utomlands
Vad äter du helst? tacos
Vad gör dig lycklig? sommar, hästarna, kompisarna, de mesta haha
Vad är roligast i skolan? rasterna och idrott
Tråkigast? spanska och matte 
Vem ringde dig senast? Mikkan
Vem ringde du senast? Farmor kanske
Vem ska du sova hos nästa gång? vet inte

Vem av dina kompisar är:
Snyggast? haha jag?? haha 
Roligast? haha de finns många
Spårar mest? hm.. Amanda kanske haha ne jag vet inte
Kan du alltid skratta MED? dom flesta
kan du alltid skratta ÅT? haha

Vad ska du göra nu? packa ner allt jag behöver till i kväll
Känner du någon som har samma namn som dig? ja Ida haha
Vars vill du bo? vet inte, jag trivs här men de skulle vara ännu bättre om de va sommar hela tiden 
Någonting i ditt liv som du är missnöjd med? inget speciellt tror jag
Om du får en önskan, som du vet slår in, vad skulle det vara? att jag får ännu mer önskningar!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0