Fame

Hej hej!
Igår på träningen gjorde vi inte så mycket speciellt förutom att öva på kast, styrke träning och gymnastik det hände inte så mycket på skolan häller tror jag. Haha. Idag på skolan hade vi först spanska och sen idrott. På idrotten skulle vi filma våra danser, det gick väl sådär för våran grupp. En var borta men de funkade ändå. Fast vi är inte så jämna på takter och sånt men det fixar sig. Efter idrotten gick vi och åt lunch och sen gick alla som är med i lucia tåget och estet till nordanå för genrep. Vi var där från 11.30 till 20.00. Kl. 19 började showen. Det gick jätte bra och det var jätte skoj! Jag längtar till i morgon när det är för hela skolan. Nu ska jag gå och fika sen sova. Det känns som om jag har det stressigt just nu haha. Förresten i morgon ska ju kompisarna komma och äta och se film och sova här. Det blir också skoj!
haha förra gången Amanda och Mikkan va här, i morgon kommer Sanna, Nelly och Solveig också =)
Haha nä nu måste jag gå och försöka tvätta bort allt smink och sen direkt i säng, måste ju vara pigg i morgon.

Kommentarer
Postat av: Nelly

Nöjd med showen? :P

2009-12-11 @ 16:32:28
URL: http://nellylundmark.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0