Första skoldagen efter två veckors prao

Hej hej!
Idag på skolan hade vi vårat första nationella prov i No, som tur var hade vi biologi. Jag hoppas det gick bra. Annars har det inte hänt så mycket, eller jo jag fick veta att jag har höjt mitt betyg i slöjd till VG! Och nästa vecka på spanskan ska vi ha med oss fika och vi har matte prov samma dag. Det känns som om den här veckan kommer bli lite stressig.
Måndag: skola, rida

Tisdag:
Skola, rida, slutar 12, måste handla allt till fredag + öva med estet till Lucia

Onsdag: Skola, stanna i stan, träning

Torsdag: skola fram till lunch och sen genrep med estet till lucia, lucia show på kvällen för den som vill komma

Fredag: Skola, fara hem och städa innan alla kommer, sen vara med kompisarna

Lördag: Tror att kompisarna ska sova över så jag är med dom ett tag på morgonen, sen rida

Söndag: Rida, Träning och inte så mycket mer


Mycket att göra i veckan men det blir nog roligt! Nu ska jag snart fara ut med hästarna.


Kommentarer
Postat av: Marcus

Haha hon kanske hatar dig mindre nu då? :P

2009-12-07 @ 18:13:56
URL: http://marcuslillafantasi.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0