He could be the one

Hej hej!
jag har tråkigt så här kommer en till lista, det är faktiskt ganska roande att göra såna. 

HUR
Tycker du om gul-bil-leken: Haha jag älskar den
Mycket pengar har du i plånboken just nu: inte mycket typ 20 kr
Spenderar du en regnig dag bäst: rida, se film va med kompisar

VEM

Pratar du med på msn just nu? ingen har kommit hem än så jag pratar inte med nån
Ringde dig senast? Mormor
Vill du kasta en sten i huvudet på? haha, det du 
Saknar du mest just nu? vet inte 
Är ditt 10:e sms ifrån? eh.. jag hittar inte min mobil så jag vet inte 
Ska du träffa imorgon? vi får väl se, laget och familjen är några som jag vet
Umgicks du med senast? familjen

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: Ja, de är jätte skoj! 
Gråtit en hel natt: Nästan..
Druckit så du spytt: nepp 
Åkt vattenskidor: nej, men de skulle va coolt att testa
Åkt rullstol: haha nepp 
Gjort en bakåtkullerbytta: haha ja
Köpt lösgodis för över 50 kr: tror inte det
Haft träningsvärk: ja, de är jobbigt
Önskat att du var det andra könet: haha kanske nån gång men jag tror inte det
Velat vara ett djur: ja, en katt för våra katter ligger bara och sover hela tiden 
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: Haha nej
Tycker Harry Potter är bra: nej
Hatat choklad: vem kan hata choklad?

VEM
Är i rummet med dig? Figge
Fick du senast sms av? har fortfarande borta mobilen så jag vet inte
Tänker du på nu? ingen speciell
Pratade du senast i telefon med? mormor

Hus var du senast i: mitt? senast jag var hos nån då va jag hos Mikkan
Sa du senast ”jag älskar dej” till: Vet inte
Är din favoritsläkting? har ingen speciell favorit
I din skola går dig mest på nerverna: hahahaha hemlis

VAR
Är din telefon? vet inte riktigt... 
Är din mamma? på jobbet
Sover du helst? I min säng
Handlar du mest? lite olika, men gina eller HM eller kanske vero moda 
Fick du tag i tröjan du har på dig: ingen aning
Åkte du senast bil? hem från stan 
I ditt rum är du? jag är inte i mitt rum

VAD
Åt du senast? pepparkaka haha
Drack du senast? mjölk
Är det för färg på dina byxor? har inga byxor på mej, jag har fortfarande pyjamas
Närmaste saken som är blå? min mobil, jag hittade den, haha den låg i soffan brevid mej 
Gillar du mest med skolan? idrott och va med kompisarna
Har du på fötterna: ingenting
Är din favorit färg: blå eller rosa
Vilken film såg du senast: fools gold 
Hör du just nu? ljudet från Tv:n, just nu är det Kim Possible


HAR DU NÅGONSIN
Sovit i en annan säng: haha ja
Målat om ditt rum? ja, men inte själv
Dansat framför en spegel? Haha ja såklart haha
Fått hicka? japp, varje gång jag blir mätt haha
Dumpat någon? Jepp.
Stulit pengar från en kompis? varför skulle jag göra det?
Hoppat i en bil med folk du just träffat? Nej
Varit i slagsmål? haha om det räknas med syskon så ja haha
Smugit ur ditt hus? nepp
Haft känslor för någon som inte känt detsamma?: Mm…
Hånglat med en främling: Nepp



Kommentarer
Postat av: Nelly

Sv: Ja, det var jag som gjorde det.

2009-12-01 @ 17:04:17
URL: http://nellylundmark.blogg.se/
Postat av: Rasmus

Det var jobbigt att läsa allt. :P

2009-12-01 @ 17:59:50

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0