He´s got something special

Hej hej!
Efter middan for jag och Emma ut med hästarna som vanligt och sen när vi kom in gick vi ut med hundarna en bit. Det var iskallt ute. Jag måste börja ha långkalsonger snart haha. Nu har jag laddat in bilder från igår och idag så här kommer några.
Mikkan, Solveig och Nelly Foto: Amanda Andersson
Haha  Foto: Amanda Andersson
Haha dom flesta bilder från igår ha Amanda tagit så hon va tvungen att ta en på fotografen också Foto: Amanda Andersson
Solveig och Sanna Foto: Amanda Andersson
Foto: Emma Lindberg
Foto: Ida Lindberg
Foto: Ida Lindberg
Lillen <3 foto: Ida Lindberg 
Foto: Ida Lindberg
alla bilder på mej igår var suddiga så jag tar den här i stället
Nu ska jag gå och se tv

Kommentarer
Postat av: Sanna

ahh! galna ögon på mig!!!

2009-12-12 @ 22:19:36

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0