I morgon!!!

Godmorgon!
Jag vaknade vid halv 10, och nu är jag ensam hemma. Och vi har typ inget att fika till frukost så jag får vänta tills mamma kommer hem med maten. Idag ska jag nog städa till i morgon, rida, baka och vänta tills på att det ska bli i morgon!
har jag gjort den här förr? haha dåligt minne
FRÅGOR OM DIG SJÄLv

 

Skolkar du? nepp
Gör du frukosten själv? Ja
Har du suttit i rätten? Ne
Har du slagit ner någon?  nepp
Har du pussat någon av samma kön? nej
Har du varit på strippklubb? Nej
Vad gör du när du blöder näsblod? får ont i huvudet och hämtar papper
När grät du senast? hm.. minns inte det var länge sen 
Vem kan du prata om allt med? Vänner och familjen
Har du solglasögon? japp, jag älskar dom
Vem kramade du senast? eh... mamma eller pappa kanske? 
Vad är din högsta önskan just nu? att julafton blir bra
Vad heter den hårspray du använder? proffs

Vilken färg har du på tröjan du har på dig? röd, min pyjamas

Känner du någon som heter Niklas? hm... kanske men jag tror inte det
Har du bärbar data? japp
Är du blyg ? nä, bara ibland men det är inte så ofta
Vad tänker du på just nu ? en låt



VAD FÖREDRAR DU PÅ DET MOTSATTA KÖNET?

Bruna, blå eller gröna ögon? spelar inte så stor roll men bruna är fint
Långt eller kort hår?  kort
Charmig eller rolig? båda!
Vad kollar du först in på det motsatta könet? utseendet det är ju de första man ser 
Hur stor betydelse har kläderna? inte så jätte stor
Gillar någon annan dig just nu? kanske




HAR DU?

 

Stått på scen? Ja, det är nog en av dom roligaste sakerna som finns!
Varit med om en bilolycka? nja, vi har kört ner i diket nån gång men de var inget allvarligt
Klättrat på berg? haha ja om stenen på elljusspåret räknas haha



ANTINGEN ELLER

 

Kallt eller varmt? VARMT!!!!!!!!!!!
Blått eller rött? båda, men det beror på 
Regn eller snö?  Snö...
Ull eller bomull? haha bomull
Rosor eller tusensköna?  Rosor
Vår eller höst? Vår, då är det snart sommar
Historia eller vetenskap? historia
Matte eller engelska? engelska



ÖVRIGT

Svär du för mycket? haha nej
Vilken låt lyssnar du på just nu? Ingen 
Hur är vädret just nu? kallt, snöigt 
Vart skulle du vilja åka? något varmt land! 
Vill du ha barn? Ja, men inte än
Isf vad skulle dom heta? jag vet inte




Kommentarer
Postat av: Marcus

haha bara för att man älskar sommaren måste man ju inte hata vintern :P

2009-12-23 @ 11:24:09
URL: http://marcuslillafantasi.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0