I'm gonna hold on to the times we had

Hej hej!
Jag blev tvungen att ta en paus från att städa, men jag är snart klar. När jag är klar ska jag ta kameran och gå ut och kolla om det går att få fina bilder även om det snöar. Emma, Ludde och pappa är i stan så jag är ensam hemma, det är ganska tråkigt.. Men jag valde ju själv att stanna hemma för det är inte så roligt att gå på stan utan pengar.
Jag flyttade ju över alla bilder till en annan hårddisk och nu har jag blivit lat och orkar inte koppla in den i datorn varje gång jag bloggar så det kanske blir tjatigt med samma bilder hela tiden men jag ska skärpa mej.

Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

OKejs:D låter trevligt :P jaså ? det snöar hos dig ? :P här är det sol och ingen snö kvar <3

2009-12-28 @ 14:34:33
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: Stina A

hahaha tror de är många fler än oss också ju.. :P

2009-12-28 @ 15:14:33
URL: http://stinandersson.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0