Klassåterträff

Godmorgon!

Igår kväll var det faktiskt riktigt roligt, vi badade bubbel pool, bastade, spelade badminton, spelade upp till bevis, spelade twister och pratade gamla minnen en stund också. Efter att vi hade badat (i två timmar) så märkte jag att det började svida på mina kinder och sen va jag lite röd runt ögonen, är visst lite allergisk mot clor. Men det har slutat svida nu i alla fall.
Idag ska jag baka till julafton, rida och i kväll har vi sista träningen innan jul.
så här bra ska jag bli haha

Kommentarer
Postat av: Peter

Synd att jag inte kunde komma på klassträffen :(

2009-12-20 @ 13:34:33
Postat av: rasmus

det är bara att träna, lycka till :)

2009-12-20 @ 14:27:02

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0