Längtar till sommaren!

Hej hej!
Igår snöade det jätte mycket, när jag gick ut så var snön typ till min midja.. Inte för att jag är så lång men ändå det är väldigt mycket snö. Vi for till mormor vid 3 och åt middag och sen for vi till Luddes fotbolls cup. Ingen vinst i år för ragvaldsträsk -99, men men. Jag hade så klart med mig kameran och tog massa bilder. Jag hade tänkt lägga in bilderna i går kväll men vi såg pearl harbour och sen orkade jag inte gå in på datorn. Vi ska skriva en fördjupning om något som hände under 1:a världskriget eller 2:a. Jag ska skriva om Pearl Harbour. Det blir nog bra, jag har kommit på hur början och slutet ska vara.
Idag ska jag städa mitt rum och ta massa kort. Är det bara jag som längtar till sommaren nu när det har kommit så mycket snö? Jag längtar till att vara på stranden hela dagarna, sola, bada, rida utan att frysa, cykla och allt!

Kommentarer
Postat av: Solveig

haha okej samma:P

2009-12-28 @ 12:01:26
URL: http://solansiv.blogg.se/
Postat av: Stina A

okej kul :)

jag har inte varit ute på några dagar så jag vet inte hur kallt de är.. :P men sist jag var ute så frös jag bara om öronen så.. :) JAG LÄNGTAR JÄMT TILL SOMMAREN! C:

2009-12-28 @ 13:14:02
URL: http://stinandersson.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0