Little miss Sunshine

Godmorgon!
Igår kväll såg jag film och något konstigt på  tv, haha. Sen gjorde jag inte så mycket mer. I morse väckte Emma mej kvart i 10 för att hon skulle fara och bada kl 10 och vi hade inte släppt ut hästarna. Men vi hann i alla fall. Och det var nog bra att jag blev väckt så jag inte sover när Mikkan kommer, det har hänt några gånger.. Haha.
Idag Mikkan komma och vi ska baka chokladmuffins till nyårs. Det har typ blivit en tradition att vi bakar muffins. Och en bra sak som har hänt idag: DET HAR ÄNTLIGEN SLUTAT SNÖA!!!! Nu ska jag gå och klä på mej och sen gå ut och ta massa kort.
Foto: Emma Lindberg

Kommentarer
Postat av: Stina A

hehe nä de är ju sant ;P

2009-12-29 @ 13:47:30
URL: http://stinandersson.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0