Mitt 2009

Jag hade egentligen tänkt göra det här efter nyår, men jag hade inget annat att göra så..

År 2009


Hur har året 2009 varit för dig? super bra!
Bättre än förra året? ja det tror jag 
Har du Någonting du aldrig kommer glömma från 2009? haha ja! När vi va på SM och massa andra saker
Träffat några nya vänner? jag tror det, eller kanske jag vet inte
Har du flyttat under år 2009? nepp
Har du hittat en ny låt som du älskar? Ja!
Isåfall vilken? det finns många
Har du druckit alkohol? nepp
Har du kysst en främling? haha nej


KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit 2009? lite sådär 
Har du varit kär? kanske lite
Har du sagt jag älskar dig till någon? ja, familjen och Buck, haha
Har någon sagt jag älskar dig till dig? japp
Har du haft ett hemligt förhållande? Nepp

SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord? Nej
Har någon i din släkt avlidit? Nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Nej
Har du varit i slagsmål? nej

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? säkert
Isåfall vad? inget allvarligt
Har du skämt ut dig? haha ja säkert
Har du ljugit för en vän? Nepp
Har du varit ute en hel natt? nästan
Har du blivit tagen av polisen? Nepp
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Nepp
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? nepp


VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? kanske
Har du förlorat en vän? nepp
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? nja, kanske
Har du ljugit för en bästavän? nepp
Har du många Tjejkompisar? Ja!


haha, jag va inte så snäll med Misse ibland, hehe

Kommentarer
Postat av: solan

snälla gå in på www.sannaniemann.blogg.se

2009-12-20 @ 20:02:13
URL: http://solansiv.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0